Site-ul www.restaurantmarigab.ro este un site comercial, deținut de SC MARIGAB COM SRL, care permite rezervarea camerelor la Restaurantul Marigab, proprietatea MARIGAB COM SRL.

Utilizarea, inclusiv vizitarea și cumpărarea serviciilor de călătorie www.restaurantmarigab.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor în următoarele paragrafe.
Dorința noastră este să vă oferim o experiență de neuitat în hotelul Marigab, stabilind un set de reguli pe care vă rugăm să le luați în considerare.

Sosire și plecare:
– Check-in este de la ora 14.00.
– Check-out este până la ora 12:00.
– La cererea clienților și atunci când hotelul are spații pot fi aplicate, în conformitate cu practica internațională, tarife speciale pentru șederea în cameră după ora 12.00 după cum urmează:
1. pentru a rămâne până la ora 23:00 se va percepe 50% din tariful camerei
2. Bagajele pot fi depozitate gratuit în camera de bagaje timp de 24 de ore.

Cazare:
Cazarea fiecărei persoane se va face prin completarea formularului de înregistrare, în conformitate cu buletinul de identitate.
Cazarea copiilor pana la 7 ani va fi gratuita, iar copiii intre 7-12 ani vor fi taxati cu 50% din tarif, cu sau fara pat suplimentar in camera, iar pentru copiii peste 12 ani se va percepe tariful normal.

Rezervare:
Pentru o rezervare, vă rugăm să completați formularul sau să contactați serviciul de rezervare la numărul de telefon: 0766 949 901 sau adresa de e-mail: smarigab@yahoo.com

Politica de anulare:
Orice anulare a rezervării se va face prin contactarea serviciului de rezervări.
Nu se vor aplica sancțiuni dacă anularea se face cu cel puțin 24 de ore în avans și numai dacă nu au fost emise documente fiscale (factură).

Tarife:
Tarifele diferă în funcție de tipul camerei alese și de numărul de persoane.

Metode de plata:
Plata este acceptata in numerar (RON) sau carduri de credit (Visa, MasterCard, Maestro) la receptie, plata se va face la check-in.
Online cu card de credit (Visa / Maestro / MasterCard).
Dacă alegeți metoda de plată “Card bancar online” este necesar să completați un formular cu informații despre cardul dvs. într-un procesator de plată securizat.
– Plățile cu carduri de credit / debit emise de Visa și MasterCard (Visa / Visa Electron și MasterCard / Maestro) se efectuează prin “3-D Secure” dezvoltat de organizații care furnizează on-line același nivel de securitate ca ATM sau fizic mediului, comerciantului.
– “3-D Secure” garantează mai întâi că nici o informație cu privire la cardul dvs. nu este transferată sau stocată în orice moment, nici nu stochează serverele de procesare a plăților serverelor, aceste detalii fiind gestionate direct de sistemele Visa și MasterCard.
În cazul în care clientul a plătit pentru camera rezervată și a trimis o factură, suma plătită nu este rambursabilă, indiferent dacă clientul a anulat sau nu rezervarea la timp.

Program de operare restaurant și bar:
Micul dejun este servit zilnic între orele 07:00 și 10:00, sâmbătă și duminică între orele 07:00 și 10:00. În restaurantul de la parter vă așteptăm zilnic între orele 07:00 și 24:00.

Fumat:
În incinta hotelului există camere pentru nefumatori și fumători, deci restaurantul și spațiile publice sunt locuri.

Siguranță:
Hotelul și spațiile publice sunt monitorizate de sistemul de camere. Noi nu suntem răspunzători pentru obiectele uitate, pierdute sau furate, care presupun că incită hotelul, sălile de conferințe, restaurantul și barul.

Spațiu de parcare și mașini:
Unitatea pentru ospitalitate poate parca mașini și paznici de securitate (vă sugerăm să evitați obiectele îndoielnice la vedere).

Nevoi speciale:
Dorim să asigurăm cele mai bune condiții pentru persoanele cu nevoi speciale. Marea majoritate a spațiilor hotelului sunt accesibile persoanelor cu handicap.

Animale:
Norma generală este că hotelul nu are voie să adăpostească persoane însoțite de animale și de păsări. În cazuri excepționale și numai în cazul cazării în hotel se va face trimiterea unui certificat la sosirea la hotel a unei sănătăți naționale / internaționale (care să includă vaccinările). Plata taxei este de 50% din suma colectată pentru o singură persoană.

Vizitatori:
Puteți primi vizitatori în camera dvs. între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare, unde oaspeții primesc în intervalul 22:00 – 08:00 vor trebui să plătească diferența de preț și se vor înregistra la recepție.

Confidențialitate:
Nu vom folosi niciodată date cu caracter personal fără acordul dvs. prealabil.

Protectia mediului:
Este o preocupare continuă. Lenjeria se schimbă la 2 zile de cazare, prosoape în fiecare zi sau la cerere.

Responsabilitati:
Clientul este răspunzător față de hotel pentru daunele provocate altor clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentului hotelului, unde greșeala / intenția poate fi imputată. Răspunderea hotelului nu se referă la vehicule sau la încărcăturile acestora.

Comportament:
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau de a servi clienții în restaurantul beat, nepoliticos sau perturbator față de atitudinea lor, care dăunează imaginii hotelului sau îi perturbează pe ceilalți oaspeți.

Loialitate:
Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și reduceri pentru a fi fideli clienților noștri.